WEKO3
アイテム
Brand Selection and its Matrix Structure : Expansion to the Model Involving Customer Satisfaction
https://doi.org/10.24729/00000975
https://doi.org/10.24729/00000975889e4dee-e815-4504-85a5-6fcb5c9205c9
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
2012000140.pdf (743.2 kB)
|
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2013-01-31 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | Brand Selection and its Matrix Structure : Expansion to the Model Involving Customer Satisfaction | |||||
言語 | ||||||
言語 | eng | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | brand selection | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | matrix structure | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | brand position | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
ID登録 | ||||||
ID登録 | 10.24729/00000975 | |||||
ID登録タイプ | JaLC | |||||
著者 |
Takeyasu, Kazuhiro
× Takeyasu, Kazuhiro× Higuchi, Yuki |
|||||
著者別名 | ||||||
識別子Scheme | WEKO | |||||
識別子 | 3564 | |||||
姓名 | 竹安, 数博 | |||||
著者別名 | ||||||
識別子Scheme | WEKO | |||||
識別子 | 3565 | |||||
姓名 | 樋口, 友紀 | |||||
引用 | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | 大阪府立大学經濟研究. 2012, 58(1) , p.1-12 | |||||
書誌情報 |
大阪府立大学經濟研究 巻 58, 号 1, p. 1-12, 発行日 2012-06-20 |
|||||
ISSN | ||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||
収録物識別子 | 0451-6184 | |||||
書誌レコードID | ||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||
収録物識別子 | AN00070783 | |||||
フォーマット | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | application/pdf | |||||
著者版フラグ | ||||||
出版タイプ | VoR | |||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||
出版者 | ||||||
出版者 | 大阪府立大学経済学部 |